Jump to content
Sign in to follow this  
van

Some teaser shots from the Apollo Bay cruise

Recommended Posts

Hey guys,

 

I was lucky enough to tag along on a VicZCar.com cruise, along the Great Ocean Road, down here on the southern coast of Australia. It was a dreary old day, making it difficult to really get the most out of the beautiful twisty segments of this much revered stretch of road, but it was a great event nonetheless. I'll be posting more photos later in the week, and perhaps some video if we can get it together in time - but in the meantime, here's a couple of my favourite shots.

 

I do have larger versions of these images - wallpaper sized in fact  8) - but you'll have to wait till my article goes up on grandJDM.com ;)

 

1014316354_fb1a7b7694.jpg

 

1014315756_539f55ac35.jpg

 

1013452013_94876ab492.jpg

 

1013451475_3a82353663.jpg

 

1013451009_003f6faff0.jpg

 

These photos were all taken by my extremely badass girly, Fiona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Van,

 

Great photos. As you said some bad weather but all in all a good turn out and awesome roads. I've also got video to post soon.

 

Sulio

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice shots van .........even the 1st one catching sulio in action sending a text ?! what a pissa  ;D ;D! looking forward to the video !                 

          chris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i agree, nice photos! mine turned out pretty crap as i had my bro's camera on the wrong setting, should of atleast looked at one of them after taking it to check, ohwell...once i offload them i'll post up the goodies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like a great day. I'm assuming that there will be tons of coverage and some vids and stuff.

 

Van : Wallpaper sized on flickr as well! Excellent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

awesome pics and great cars!! now i've got some nice wallpapers LOL!

BTW do u guys notice how sliggish the forum is? or is it just me? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

awesome pics and great cars!! now i've got some nice wallpapers LOL!

BTW do u guys notice how sliggish the forum is? or is it just me? ???

 

Hi Eddii unfortunately it's very slow due to our current server. I have just purchased a new hosting account with a new company that should rectify the problems and have us running in good steed. I will be working toward getting us up and running on the new server over the next week or two (provided things go well).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome Sulio! Your a fast worker! :D

I especially like the 'Rendezvous' style section at the end :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yer, next time better tripod that will mount to the side and front also and of coarse can't forget the CB radios. Ah and next time it will be dry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great shots Van! Had a great time despite the weather. Here's some shots I got.

Yep, gotta do this again soon!  ;D

post-118-144023476567_thumb.jpg

post-118-144023476572_thumb.jpg

post-118-144023476577_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sulio will go to an lengths to get some good video of zed's, even in the rain.

 

Great w/end guys, I'm definately up for another one later on in the year.

 

post-474-144023476586_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, yer it worked though. Next time gonna buy a good one that can mount every where on the car. Also hoping it's dry weather as it will be summer!!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool beanio's ! There is going to be another one ? LAter in the year! Will seriously consider the drive down then.

 

Just saw the video. Windy roads you got windy roads!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, yer it worked though. Next time gonna buy a good one that can mount every where on the car. Also hoping it's dry weather as it will be summer!!! ;D

 

good effort mate. i have one with two large cups. bought it from england a while ago. wasn't cheap i tell ya.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeh a friend of mine bought one with a big arse suction cup, when its on, its on, infact we did some panel beating with it :P ill see if I can find it, wasnt stupidly priced either.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×